Fråtsehelg

Alltid vanskelig å komme igang med trening og riktig matplan etter ferien! Har fått nytt styrkeprogram nå, og det er så sinnsykt hardt! Brukte over to timer i går på å gå igjennom del 1 av 2.... FYyyyy... Men trengte nok det etter den helga jeg hadde, og skal ha til helga. I helga så spiste jeg en hel boks med cappuccino is fra Henning Olsen og en hel chipspose.. ALENE.. Jo og isen var med en halv flaske sjokoladesaus og to små bokser med smarties.. Og dagen etter mer is.. og smarties.. Så man kan vel si: JA jeg er en godtegris! Derfor må jeg rett og slett holde meg helt unna usunne ting, fordi da får jeg ikke lyst på det heller. Men etter en lang ferie med god mat og drikke, er det ikke alltid like lett. Til helga er vi bedt bort, og jeg skal feire bursdagen min med familien på søndag (det betyr masse kake på meg i allefall) og siden jeg drar bort får jeg ikke trent heller. Men man må jo unne seg noe godt, og jeg får jo noe bedre; jeg får se venner og familie! Vi skal møte et vennepar på mandag som skal flytte til andre siden av landet om ikke så lenge. Gruer meg til det, siden det er bestevenninna mi/barndomsvenninna mi som alltid har vært der og typen hennes. Men de skal i allefall ikke flytte ut av landet, og vi kommer jo alltid til å ha kontakt <3

Maten jeg har spist er sunn i allefall da =) Kjører fremdeles med havregryn med yoghurt og bær/frukt til frokost, cottagecheese med frukt (ananas) og usaltede nøtter etter trening, krekkebrød som oftest med fisk eller brød til lunch og hjemmelagt middag (vanligvis noe med tomater eller grønnsaker og ris med kjøttdeig eller kylling eller noe liknende).. Så det er jo bra da =)

Treninga ser sånn ut:

4x4 intervaller i 32 min en gang i uka, 5 km en gang i uka, og 60 min langkjøring en gang i uka, og styrke to ganger i uka. Styrkeprogrammet er nå delt i to: en gang i uka skal jeg gjøre tung styrke med 8-10 repitisjoner 3 serier, og det var det jeg brukte over 2 timer på på mandag... Sååeehh.. Vi får se, men det er alltid verst første gangen. Pressa meg sjøl skikkelig. Det aller verste var utfall på kasse med 14 kilo i hver hånd.. ÅÅÅ HERREGUD.. Og den andre delen av styrkeprogrammet er utholdenhetsstyrke eller hva ho kalte det, med mindre vekt og flere repitisjoner, opp til 15 og 3 serier. Da jobber jeg med tau, kettlebells og vektstang. Men har tro på programmet, eller ryggen, låra og rompa mi har i allefall det... Når jeg kjenner etter så magen også.

Fokuserer også mye på å ikke få i meg så mye estoffer og kunnstige ting, noe som er veldig viktig for meg i og med at jeg tror det er sånne ting som gjør at man får kreft (mine egne spekulasjoner). Så ingen aspartam og sånt som finnes i lettprodukter. Derfor liker jeg den nye iskaffen fra tine så godt, for den er med stevia, ikke masse usunne søtningsmidler. Men hva hjelper vel det når man spiser dette i helga? (bilde under) Neida men jeg prøver så godt jeg kan, håper jeg kan bli like flink som jeg var i de 6 månedene før vi dro til Fiji ;) Føler jeg har gått litt opp i vekt, men trener jo og spiser jo bra, så kan ikke være så ille som det var i fjor høst i allefall. Liker å holde meg i form. I fjord høst trodde jeg at jeg ikke hadde så god tid til å trene ogsånn, så da trente jeg ikke, og jeg ble ikke akkurat lykkelig da for å si det sånn. Og da spiste jeg ikke sååå sunn mat heller, brydde meg litt mindre siden jeg ikke trente.

 



Cappuccino icecream, why u so delicious?

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

hits